Powrót Home 1 strona       Forum | Zarządzanie | Eksport | Linki | Autorzy       Napisz do nas Kontakt     Szukaj w Exporterze.pl Szukaj
Witam na blogu
Kreatywny pracownik
Blog Exportera

Od produktu do autentyczności


Odpowiedzi   -   Wyslij odpowiedz   -   Powrót - wszystkie wiadomości

Wyslal/a Krzysztof Drupka dnia: Sierpien 25, 2014 o 13:04:02:

Od produktu do autentyczności

Od produktu do marki

W XX wieku w handlu międzynarodowym dominował produkt. Ostra walka na rynkach oraz produkcja konkurencyjnych wyrobów w tych samych zakładach outsourcingowych, wymusiły dominację marki. Marka umożliwia wyróżnienie się spośród konkurentów. Priorytet marki nad produktem jest dla firm "zachodnich" korzystny, ponieważ promocja marki odbywa się po zazwyczaj niższych kosztach obowiązujących w krajach eksportu.

Doświadczenie autentyczności

Wraz z rozwojem technologii i internetu świat znacznie przyśpieszył. Przyspieszyła wymiana ludzi, wiedzy, informacji, technologii i produktów. Ambitne firmy, uczelnie, organizacje by się wyróżnić, w walce na globalnym rynku, stawiają na człowieka. Coraz bardziej liczy się w relacjach doświadczenie autentyczności. W pewnym sensie wracamy do relacji ludzi jak na jedwabnym szlaku.

Wartości oferowane

Doświadczenie autentyczności mierzymy oferowanymi wartościami. Źródła wartości w firmie:

Krzysztof Drupka


    Tweetnij

Prześlij wypowiedź

Nazwisko: *
E-Mail:

Temat:

Wiadomosc: *



Odpowiedzi   -   Wyślij odpowiedź   -   Powrót - wszystkie wiadomości

Home 1 strona               Powrót Powrót               Góra strony Góra strony               Adres - Telefon - Faks - E-mail Napisz do nas