Powrt Home 1 strona       Forum | Zarzdzanie | Eksport | Linki | Autorzy       Napisz do nas Kontakt     Szukaj w Exporterze.pl Szukaj
Witam na blogu
Kreatywny pracownik
Blog Exportera

Osobiste relacje w eksporcie


Odpowiedzi   -   Wyslij odpowiedz   -   Powrót - wszystkie wiadomości

Wyslal/a Krzysztof Drupka dnia: Sierpien 27, 2014 o 10:31:19:

Osobiste relacje w eksporcie

W relacjach biznesowych liczą się: wymiana wzajemnych korzyści oraz zaufanie.

Oferowane korzyści

Nie ma trwałych relacji w eksporcie bez wzajemnej wymiany korzyści. Dlatego prezentując zalety produktu powinniśmy mówić o korzyściach oferowanych konkretnej osobie. W ten sposób wzbudzamy zaufanie klienta.

Zaufanie

Zaufanie jest źródłem lojalności klientów, ponieważ obniża ryzyko relacji biznesowych. Relacje oparte na zaufaniu zaczynają się od wspólnych zainteresowań, pasji. Życzliwa wymiana myśli i doświadczeń ułatwia wzajemne poznanie i współpracę. Partnerzy intuicyjnie stają się dla siebie przewidywalni. Przewidywalność jest fundamentem trwałych relacji w biznesie.

Krzysztof Drupka


    Tweetnij

Prześlij wypowiedź

Nazwisko: *
E-Mail:

Temat:

Wiadomosc: *



Odpowiedzi   -   Wyślij odpowiedź   -   Powrót - wszystkie wiadomości

Home 1 strona               Powrt Powrt               Gra strony Gra strony               Adres - Telefon - Faks - E-mail Napisz do nas