|
|
|
|
| « | Marketing |
| · | Handlowiec - cechy |
| · | Jak telefonować ? |
| · | Lobbing |
| · | Marketing - online |
| · | MIX informacyjny |
| · | Oferta |
| · | Produkt - wstęp |
| · | Produkt - cykl życia |
| · | Sposoby promocji |
| Marketing MIX - handlowiec |
Chcąc poprawić nasze relacje międzyludzkie przede wszystkim powinniśmy poznać własne, specyficzne cechy charakteru. Zastanowienie sie nad sobą jest również potrzebne do rozpoznania stylu życia społecznego innych ludzi.
W tym pomoże nam pierwsza tabelka, w której przedstawione są cztery typy, rodzaje charakteru ludzi. Zastanów się jakim jesteś człowiekiem, który zestaw cech najlepiej do Ciebie pasuje.
Następnie podobną analizę przeprowadź odnośnie cech charakteru Twojego ostatniego klienta. W celu zdobycia jego zaufanie staraj się upodobnić do niego. W tym pomoże Ci druga tabela.
Drugi etap to zmiana naszej społecznej roli, chwilowe wcielenie się w osobowość rozmówcy. Wejście w jego rytm podczas rozmowy. Celem tej przemiany jest lepsze rozpoznanie potrzeb i oczekiwań innych.
Takie ćwiczenie ułatwi Ci stworzenie klimatu zaufania potrzebnego by Twój klient czuł się dobrze rozmawiając z Tobą.
|
| |||||||||||
|
| |||||||||||
|
P Y T A J Ą C Y |
|
M Ó W C A | |||||||||
|
| |||||||||||
| |||||||||||
|
P Y T A J Ą C Y |
|
M Ó W C A | |||||||||
|
| |||||||||||
|
| ||